Το Netflix μέχρι στιγμής στηρίζει την ποικιλία και το έχει αποδείξει φιλοξενώντας στην πλατφόρμα του παραγωγές που απευθύνονται σε κάθε είδους πιθανό τηλεθεατή. Υπάρχουν ποιοτικές ταινίες και ντοκιμαντέρ, αξιόλογες και μη σειρές, trashy reality – γενικά η νοοτροπία του ταυτίζεται με το “από όλα έχει ο μπαχτσές” και κυρίως από όλο τον κόσμο. Ανάμεσα σε αυτές πάντα, υπάρχουν προγράμματα που λειτουργούν ως “κράχτες” που συνήθως έχουν ένα παντοδύναμο cast aka πόλο έλξης. Στην τελευταία κατηγορία, ανήκει το πολυδιαφημισμένο Red Notice που όπως δείχνει πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να σαρώσει στις θεάσεις.
Ο σκηνοθέτης Rawson Marshall Thurber συνήθως αποτελεί εγγύηση όσον αφορά στην ειρωνεία, τη δράση και την ελαφρότητα, δημιουργώντας σκηνές δράσης που μπορεί να παρακολουθήσει ολόκληρη η οικογένεια και ένα γενικότερο ευχάριστο αποτέλεσμα χωρίς πολλή σκέψη και ελαφρότητα. μερικές ώρες με ανάλαφρη καρδιά και χαρά.
Συχνά βέβαια, αυτό σημαίνει ότι η αφηγηματική φαντασία και η δημιουργικότητα κάπως παραμερίζονται, ενώ η προσπάθειά τους να φτιάξει μία κλασσική ταινία μιας παρέας ή ενός αντισυμβατικού ζευγαριού που ενώνει τις δυνάμεις του απέναντι στον εκάστοτε κίνδυνο δεν καρποφορεί πάντα, διότι η ισορροπία ανάμεσα στο κωμικό στοιχείο και το φαιδρό είναι λεπτή.
Δυστυχώς, δεν είμαστε πάρα πολύ σίγουροι για την επίγευση που αφήνει το Red Notice, ειδικά αν ρίξουμε μια ματιά σε όσα ήδη γράφονται στο διαδίκτυο.
Η πλοκή
Ο πράκτορας του FBI που ειδικεύεται στα προφίλ των εγκληματιών John Hartley (The Rock) προσπαθεί να συλλάβει τον διαβόητο κλέφτη έργων τέχνης Nolan Booth (Ryan Reynolds), ο οποίος έχει βάλει στόχο ένα από τα πολύτιμα “αβγά της Κλεοπάτρας”. Και οι δυο τους όμως, λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο, δηλαδή την πονηρή και πανέμορφη Sarah Black (Gal Gadot), που είναι γνωστή με το ψευδώνυμο Standard Bearer και τα έχει βάλει επίσης στο μάτι. Έτσι, οι δυο τους ενώνουν τις δυνάμεις τους ο έκαστος με το δικό του κίνητρο.
Τα πρώτα σχόλια
Ακόμη και οι λιγότερο σινεφίλ, οπωσδήποτε θα παρατηρήσουν τις συνεχείς αναφορές στα Mission Impossible, True Lies και Transporter – το πλαίσιο είναι απροσδόκητα οικείο τουλάχιστον όσον αφορά στο σύνηθες heist “πνεύμα” του Χόλιγουντ. Το θέμα είναι όμως ότι μετά τα πρώτα 20 λεπτά, το Red Notice σύμφωνα με τους κριτικούς χάνει το σπιντάτο ρυθμό από τον οποίο θα έπρεπε να διακατέχεται και ακροβατεί μεταξύ παρωδίας και σοβαρότητας αναφορικά με την παρουσίαση της ληστείας. Ο δε Reynolds ως επίδοξος νέος Lupin καταλήγει να μοιάζει σαν ένα κοινό δώρο με φανταχτερό όμως περιτύλιγμα.
Παράλληλα, αυτό που επίσης λέγεται είναι ότι η χημεία δε συναντήθηκε ποτέ με τους Reynolds και The Rock, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που κάνουν λόγο και για έλλειψη ενέργειας σε μία ταινία που κατά βάση θα έπρεπε να λειτουργεί ως ενεργειακό ποτό για τον τηλεθεατή. Αντιθέτως, οι κριτικοί λάτρεψαν την Gadot και θεωρούν ότι είναι η μοναδική που σώζει κάπως το κατά τ’ άλλα επιφανειακό σενάριο με τη ζωντάνια και τη σπιρτάδα της.
Εμείς από την άλλη, επειδή δεν περιμέναμε καμία ταινία διανόησης με πρωταγωνιστή τον The Rock, θα παραμείνουμε ψύχραιμοι για την ώρα, θα την παρακολουθήσουμε και ίσως να μην πέσουμε τόσο από τα σύννεφα. Άλλωστε, για να διασκεδάσεις παρακολουθώντας μία ταινία, δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να απορρέει από εκείνη κάποιο βαθυστόχαστο συμπέρασμα. Αρκεί βλέποντάς την, να αισθάνεσαι ότι περνάς καλά.